Get Adobe Flash player

google-adwords Kontynuując temat Reklam w Google AdWord pokaże coś na co warto zwrócić uwagę aby mądrze wydać pieniądze na kampanie reklamową stosując słowa które zniechęcają do klikania ale uwaga: zniechęcają tylko pewną grupę osób które i tak niezakupiły by naszego produktu dzięki czemu za te same pieniądze docieramy do większej ilości potencjalnych nabywców naszego towaru.

Przykładowo zajmujesz się tworzeniem stron internetowych i chcemy pozyskać klienta to błedem będzie taki tytuł reklamy: Webdesign w praktyce za to lepiej użyć słowa zniechęcającego początkujących webmasterów którzy szukają wiedzy a nie kogoś kto zrobi im stronę www, dlatego użyjmy sformułowania np. Webdesign Tanio Słowo Tanio skutecznie zniechęci kogoś kto nie zamierza nic kupić czy tez zamówić gdyż działa na podświadomość: człowiek sie nawet nad tym nie zastanawia a jego podświadomość wie ze będzie trzeba zapłacić.

Przykład 2: przypuśćmy że prowadzimy sprzedaż samochodów BMW, chyba raczej nie chcemy płacić za wejścia ogromnej liczny osób które chcą jedynie odszukać dany model auta po to by np. zobaczyć jak wygląda i pomarzyć o nim dlatego nie użyjemy tu frazy typu Nowe BMW 5 tylko np. Nowe BMW 5 – Salon


Często tworząc kampanie Google AdWords np. sklepu internetowego warto skorzystać z dynamicznych reklam AdWords możemy dzięki temu tworzyć reklamę na zasadzie: klient szuka czegoś więc wpisuje w wyszukiwarkę nazwę produktu a my na podstawie wcześniej zdefiniowanych słów kluczowych podsuwamy mu pod nos reklamę z na dodatek wytłuszczoną nazwą produktu który przed chwilą wpisał w Google i tu pojawia się ten często spotykany błąd gdyż zapominamy że szukać naszego produktu będzie nie tylko osoba zainteresowana jego kupnem ale w większości osoby wyszukujące go z zupełnie innych powodów np. chcący sie coś o nim dowiedzieć a przecież wystarczy dodać tylko na końcu słowo sklep i już wiadomo z czym mamy do czynienia 😉

Jedna odpowiedź na „Dlaczego warto zniechęcać w reklamach AdWords”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *